Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept Finance Day 2: Finance & Insurance

Samen met DAS en TVM bespreken we de nieuwste technieken, businessmodellen en user-experiences
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

16 september Dept Finance Days

Tijdens het digitale tweedaagse Finance Days evenement nodigen we grote merken uit om in livestream sessies hun best practices te delen over het inrichten en van A tot Z runnen van hun financiële business. We zorgen voor een op onderzoek gebaseerde kijk op de toekomst, kennis, praktische tips en inspiratie voor iedereen die werkzaam is in Finance en Insurance. Hoe kom je ‘on par’ met de klantverwachtingen en kun je misschien zelfs denken aan het overtreffen hiervan? 

In het huidige digitale tijdperk verwachten klanten meer van verzekeraars dan enkel goede prijzen en hoogwaardige producten en diensten. Ze willen full service bediend worden op hun gewenste moment en met de voorkeur dat alles online is. Klanten verwachten van verzekeraars vergelijkbare services als van andere organisaties die ver vooruit lopen op het gebied van digitalisering. Om aan die eisen te voldoen moeten verzekeraars inspelen op de technologische ontwikkelingen. Onder andere door het vereenvoudigen van customer journey’s, gepersonaliseerde proposities zoals chatbots, AI & blockchain. Maar ook kostenoptimalisaties en interne procesveranderingen zijn belangrijke thema’s om relevant te blijven in de snel veranderende sector. 

2 DAGEN & 2 ONDERWERPEN

Dept Finance Days staat in het teken van de laatste trends binnen de Finance en Insurance industrie. Twee dagen met ieder een eigen hoofdthema. Op dag 1 draait het om Finance & Banking en op dag 2 focussen we op Finance & Insurance.
Meld je aan voor één of beide dagen, afhankelijk van jouw specialisme en interesse.

Tijdens Dept Finance Days leer je hoe de grote en meest innovatieve finance en insurance bedrijven voorsorteren op de nieuwste technieken, businessmodellen en user-experiences. Om vervolgens weer met nieuwe energie en inspiratie je dagelijkse business in te rollen!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in