Overslaan en naar de inhoud gaan

DEPT® Talks: Next in Customer Experience

De perfecte start van je CX-strategie — een dag met een DEPT® -ontbijt. Meld je nu aan voor DEPT® Talks: Next in Customer Experience
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

DEPT® Talks: Next in Customer Experience

De perfecte start van je CX-strategie — een dag met een DEPT® -ontbijt.

Customer experience is al jaren vaste prik in consultancy-adviezen en marketingstrategieën. Geen digitale transformatie is compleet zonder een gedegen customer experience. Niet voor niets geeft de helft van alle marketeers aan dat CX de komende 2 jaar hun belangrijkste strategische prioriteit is om groei te realiseren en klanten aan zich te blijven binden. Tenslotte is het waarmaken van je merkbelofte met een consistente en onderscheidende customer experience de sleutel tot duurzaam succes.

Toch worstelen veel bedrijven ermee om (potentiële) klanten gedurende de hele customer journey een consistente en onderscheidende ervaring te bieden. Door het ontbreken van duidelijk leiderschap, afdelingen die los van elkaar opereren, en gebrek aan inzicht en overzicht.

Hoog tijd dus om met een kop koffie en croissant onze tanden te zetten in CX, tijdens de DEPT® Talks: Next in Customer Experience.

Op het programma:

Wie het doet
Hoor van toonaangevende bedrijven hoe zij de transformatie naar een klantgedreven organisatie maken (en hebben gemaakt). Wat is hun aanpak, waar lopen ze tegenaan en hoe zorgen ze ervoor dat de organisatie verandert?

Hoe het kan
Leer van nieuwe spelers hoe zij CX strategisch inzetten om bestaande markten succesvol open te breken.

Wat er speelt
Krijg inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van customer experience. Wat zijn de nieuwste inzichten, en welke tools en methodieken vormen de nieuwe standaard?

Meld je nu aan via https://dept.ly/3zwRIXY en volg op dinsdag 8 november tussen 09:00 en 11:00 onze inspirerende ontbijtsessies - ontspannen aan je eigen bureau of keukentafel.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in