In de aankomende weken volgen drie merkgerichte tv-commercials van het schoenmerk. Ze worden voorzien van zes verschillende actiematige versies.
De tv/commercials spelen zich af in een setting waarbij de kleding en vooral schoenen centraal staan, met als pay/off 'Verander meteen van top tot teen!' Daarnaast speelt het uitroepteken dat onderdeel is van het Bristol logo, een subtiele rol en legt het extra aandacht in het actiematige gedeelte.
De tv-commercials zijn vanaf vandaag regelamtig te zien op RTL4, RTL5, RTL7 en RTL8.
Credits:
Merk: Bristol
Klant: Euro Shoe Group
Klantcontact: Bie Buelens, Chris Peeters
Bureau: Moses.
Account: Hanneke Bouma
Creative Director: Johan den Heijer
Creative: Sander van Boxtel
Projectmanagent: Esther Mol en Hanneke Bouma
Regie: Erwin van den Eshof
D.O.P.: Jorrit Garretsen
Bristol kiest Moses voor tv-campagne
Bristol zet de komende weken fors in op voorjaarsacties, ondersteund met een tv/campagne. Deze is ontwikkeld door Moses.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu