Overslaan en naar de inhoud gaan

Ex-Doom & Dickson-creatieven aan de slag bij BeyenMeyer

Nick Hoogveldt en Frank Jockin werkten drie jaar bij het onlangs opgeheven Doom & Dickson.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het duo maakte eerder werk voor o.a. Plus, Knauf, Rijksoverheid, Hema, Makro, Amstel en Warchild.

Bij BeyenMeyer gaan ze werken voor Kruidvat, Beter Bed, MS Mode, M Line en Brand New Day.

De keuze voor BeyenMeyer is, zo zeggen ze, ingegeven door de ‘gedeelde filosofie dat ons hart sneller gaat kloppen van opvallend werk dat de kassa doet rinkelen.’ 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in