Influencer marketing '15% van online winkels verwacht komende 5 jaar meer dan 50% van hun omzet via mobiel' (onderzoek)
Influencer marketing '15% van online winkels verwacht komende 5 jaar meer dan 50% van hun omzet via mobiel' (onderzoek)
Influencer marketing '15% van online winkels verwacht komende 5 jaar meer dan 50% van hun omzet via mobiel' (onderzoek)
Merkstrategie Red HMV-hondje Nipper HMV verkeert in zwaar weer zoals is te lezen. De retailketen redt het niet in deze moderne tijden.
Data & Insights Next Gen Retail: Mobile and Beyond (onderzoek) Het onderzoeksbureau Latitude heeft recent de cijfers van hun Retail onderzoek gepubliceerd, waarbij de focus is gelegd op hoe de consument…
Premium Influencer marketing Taxi en Douwe Egberts verzorgen schooljournaal Douwe Egberts en Taxi Amsterdam verlootten een reclamecampagne van 25.000 euro. Het resultaat is een eigen nieuwszender voor een…
Premium Data & Insights Midem: Madness in Cannes Tijdens het Midem Festival in Cannes komt de professionele muziekwereld jaarlijks samen. Pol Hoenderboom en Bart Mol (Tribal DDB) waren…
Premium Influencer marketing Unilever lanceert kleinere vorm spuitdeo Unilever spendeert in Groot-Brittannië 13 miljoen Engelse ponden aan de lancering van een kleinere, duurzamere spuitbus voor deodorant.
Merkstrategie Red HMV-hondje Nipper HMV verkeert in zwaar weer zoals is te lezen. De retailketen redt het niet in deze moderne tijden.
Data & Insights Next Gen Retail: Mobile and Beyond (onderzoek) Het onderzoeksbureau Latitude heeft recent de cijfers van hun Retail onderzoek gepubliceerd, waarbij de focus is gelegd op hoe de consument…
Premium Influencer marketing Taxi en Douwe Egberts verzorgen schooljournaal Douwe Egberts en Taxi Amsterdam verlootten een reclamecampagne van 25.000 euro. Het resultaat is een eigen nieuwszender voor een…
Premium Data & Insights Midem: Madness in Cannes Tijdens het Midem Festival in Cannes komt de professionele muziekwereld jaarlijks samen. Pol Hoenderboom en Bart Mol (Tribal DDB) waren…
Premium Influencer marketing Unilever lanceert kleinere vorm spuitdeo Unilever spendeert in Groot-Brittannië 13 miljoen Engelse ponden aan de lancering van een kleinere, duurzamere spuitbus voor deodorant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu