Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor Ster Focus met Hila Noorzai

Welke ontwikkelingen spelen er bij Ster en in de media, en wat zijn de kansen voor jouw merk in 2025 met reclame bij de publieke omroep?
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Presentatrice van Ster Focus op 2025, Hila Noorzai
Presentatrice van Ster Focus op 2025, Hila Noorzai
Presentatrice van Ster Focus op 2025, Hila Noorzai
Presentatrice van Ster Focus op 2025, Hila Noorzai

Op donderdag 10 oktober kijkt Ster traditiegetrouw vooruit naar het nieuwe kalenderjaar tijdens ‘Ster Focus op 2025’. Ben je voor je merk plannen aan het maken voor 2025 en benieuwd naar jouw kansen? Meld je direct aan - dit evenement wil je niet missen!

Over het online evenement

Tijdens het online event 'Ster Focus op 2025' wordt traditiegetrouw vooruitgeblikt naar het komende jaar. We staan stil bij recente en komende ontwikkelingen in de mediawereld, nieuwe programma's bij de publieke omroep en de inkoopopties van Ster. 

  • Donderdag 10 oktober om 12.00 uur
  • Duur: ongeveer 30 minuten
  • Registeren is nodig om het evenement te kunnen bekijken

Ontwikkelingen, kansen en inkoopnieuws

Vanaf diverse (media)locaties zullen bekende gezichten van Ster je bijpraten. Met Ster-directeuren Carla Berkhout en Frank Volmer blikken we kort terug op 2024, maar vooral vooruit naar het nieuwe kalenderjaar. Wat kunnen we in 2025 verwachten? Hierbij zal ook aandacht zijn voor de programmering van de publieke omroep: inventory-manager Twan de Haan neemt je mee in de nieuwe programma's, terugkerende kijkcijferhits en stabiele basisprogrammering. Daarnaast komt ook het nieuwe aanbod van Ster vaan de orde: salesmanagers Pim van Midde en Gerben Teela vertellen je meer over de inkoopopties en prijzen van Ster in 2025. Het online evenement zal gepresenteerd worden door NPO-presentatrice, radiomaker en journalist Hila Noorzai.

Meld je direct aan

Kortom, dit wil je niet missen. Ben jij iemand die reclame inzet op radio, televisie of online - of dit overweegt - én ben je benieuwd naar jouw kansen in 2025? Meld je dan aan via onderstaand formulier of de website.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in