Overslaan en naar de inhoud gaan

3 nominaties voor Marketing Talent 2016 bekend

Eén van hen wint op 31 maart de Award, tijdens de Dutch Marketing Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Genomineerd zijn in willekeurige volgorde: Daan Koek (PostNL, rechts op de foto), Judith Franse (Center Parcs) en Mart Postma (Heineken/Amstel, links op de foto).

related partner content for mobile comes here

Eén van hen mag op 31 maart de Award voor Marketing Talent 2016 in ontvangst nemen. De twee anderen krijgen – evenals een selectie van 4 kandidaten die niet in de top zijn geëindigd – een plaats in het MEC Merkmeesters Programma aangeboden. In het programma biedt het MEC hen een jaar lang begeleiding door een CMO uit een andere sector.

De jury staat naast voorzitterschap van Marc Lamers (corporate director marketing & communicatie van Wageningen UR) uit Dorkas Koenen, (CMO Essent), Erik Hoogenhout (Hoofd Marketing en Business Development Van Doorne Advocaten, Notarissen en Fiscalisten) en Jos van Haastrecht (director global brand, digital en communications DSM). Marc Lamers: ‘We hebben naar een flinke groep Young Professionals gekeken die hebben laten zien dat ze een visie hebben op het vak en deze ook weten om te zetten in resultaat voor hun organisatie. Innovatie en creativiteit spelen een belangrijke rol in hun aanpak. Een deel is ook heel actief is in het delen van hun kennis en ervaring. Bij de beoordeling hebben we als jury laten meewegen in welke context deze jonge marketingprofessionals werken. Als laatste hebben we gekeken naar de manier waarop de kandidaten zichzelf hebben gepresenteerd: is het origineel, authentiek en wordt de case op een betrouwbare wijze gepresenteerd?’

De jury is gekomen tot een top 3. Lamers: ‘De kandidaten hebben verschillende achtergronden en rollen, maar hebben allemaal goed kunnen laten zien waar en hoe ze het verschil hebben kunnen maken. De jury vond het indrukwekkend om te zien hoe ambitieus de kandidaten zijn en ook het vertrouwen dat ze binnen hun organisaties krijgen voor een belangrijk deel van het merk. Dat is heel goed voor ons vak.’

Dutch Marketing Talent is een initiatief van Adfo Groep, NIMA en MEC.

De Dutch Marketing Awards meemaken? Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar. Registreer je op Abonnees op Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Adformatie krijgen korting, evenals leden van Nima, PIM en MEC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in