Overslaan en naar de inhoud gaan

Een enkeltje naar digitaal succes: Sunweb Group en Dept slaan handen ineen

Dept is door Sunweb Group verkozen tot partner om op strategisch niveau reizigers digitaal te bereiken.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Sunweb
Sunweb

Vakantie doet goed, het maakt ons blij en we laden ervan op. Sunweb Group kijkt met een frisse en kritische blik naar de strategie van hun zes ‘holiday brands’ om reizigers digitaal nog slimmer en persoonlijker te bereiken. Digital agency Dept krijgt de kans om dit traject vanuit media-, tech- en datavlak te begeleiden op strategisch en operationeel niveau.

De ‘leading digital holiday expert’ worden in Europa, het duidelijke doel dat Sunweb Group voor ogen heeft. Om de vooropgestelde groei targets te behalen, is een efficiënte, effectieve én schaalbare marketingmachine nodig. Dept is door Sunweb Group verkozen tot partner in dit groeitraject. En met een flinke vaart, want in een week tijd heeft Dept met stakeholders een “digital-first” (media)strategie gecreëerd die Sunweb Group gaat helpen de doelstellingen te bereiken. 

Joost Kaart, head of online marketing innovation bij Sunweb Group: “Door een datagedreven marketing set-up te creëren, kunnen we onze marketingstrategie nog slimmer maken. Daarbij zullen we de klant zoveel mogelijk centraal stellen. Met Dept aan boord zijn we ervan overtuigd dat we onze ambitie om de Leading Digital Holiday Expert te worden kunnen realiseren.”

“Het goed integreren en schaalbaar opzetten van de verschillende merken van Sunweb Group is voor ons een mooie, maar vooral ook leuke, uitdaging. Dit is waar data, technologie en creativiteit écht samenkomen om efficiëntie en schaal te realiseren”, aldus Koen de Jong, accountmanager bij Dept. 

Bekijk het volledige artikel hier.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in