Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor uitbreiding EU

Het Britse ministerie van buitenlandse zaken gaat een campagne beginnen voor uitbreiding van de Europese Unie (EU). Daarbij gaat het om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rashmi Choudhury zal het ministerie bijstaan in de mediacontacten tijdens de campagne van 12 maanden. Hij moet tevens de contacten onderhouden met de mogelijke nieuwe lidstaten. Volgens Choudhury is het doel van de campagne niet alleen het onder de aandacht brengen van de uitbreiding, maar ook van de dertien kandidaten. 'De zakelijke mogelijkheden zijn daarbij een belangrijk onderdeel.'

Eind 2002 zal het duidelijk moeten zijn welke landen lid mogen worden van de Unie. Pas in de zomer van 2004 krijgen ze eventueel het volledige lidmaatschap, tijdens de verkiezingen van het Europees Parlement. (Bron: PRWeek UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in