Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Brinker goed met KesselsKramer

Het is weer goed tussen Hans Brinker Budget Hotel en reclamebureau KesselsKramer. Er is alweer een Europese campagne ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne heeft als slogan ‘It Can’t Get Any Worse. But We’ll Do Our Best’ en omvat onder meer posters, die in London, Keulen, Parijs en Berlijn worden opgehangen, een brochure en een 25-seconden-commercial voor MTV Europe.

related partner content for mobile comes here

Vorige jaar gingen KK en startklant Hans Brinker Budget Hotel na vier jaar uit elkaar. De reden was de financiële afwikkeling van de weigering van de Britse televisie om een Hans Brinker-film te vertonen. Deze zou aanstootgevend zijn. Hoe deze kwestie is opgelost, wordt in het persbericht vandaag niet gezegd.

Het werk van KesselsKramer voor Hans Brinker Budget Hotel is vanaf 12 oktober tot 17 november te zien op de ‘Hotel Hell’-expositie bij Fondazione Querini Stampalia in Venetië. Meer informatie is beschikbaar via: 222.vasicomunicanti.org.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in