ING is daarmee het enige Nederlandse bedrijf dat in de top 100 voorkomt. Dit blijkt uit onderzoek van het Britse marktonderzoeksbureau Millward Brown, dat jaarlijks een top 100 opstelt van meest sterke merken.
De lijst wordt onder meer bepaald door een combinatie van omzet en de waardering voor het merk. Volgens het onderzoeksbureau hebben meer dan een miljoen consumenten aan het onderzoek meegewerkt.
Google is het sterkste merk van 2008 (waarde: 86 miljard dollar), gevolgd door General Electric (71,4 miljard), Microsoft (70, 9 miljard), Coca-Cola (58,2 miljard) en China Mobile (57,2 miljard). Ook IBM, Apple, McDonald’s, Nokia en Marlboro staan in de top 10.
ING scoort goed op internationale merkenlijst
Het merk ING doet het internationaal goed. Op een lijst van sterkste merken stijgt de bank en verzekeraar tien plaatsen naar de 43e plek.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu