Tv staat onder druk. Terwijl de kosten stijgen, neemt het bereik af. Jongeren brengen meer tijd door met internet, mobiele telefoons en games dan met het oude vertrouwde beeldscherm. Ook andere massamedia, zoals publieksbladen, bieden de adverteerder steeds minder waar voor hun geld. Niet voor niets adverteert McDonald’s in de VS steeds meer op internet en in doelgroepmagazines. Ook direct mail wint aan populariteit. Vooralsnog is micromarketing voor veel producten relatief duur. Maar de technologische mogelijkheden nemen toe en de kosten blijven dalen. Voor de consument is het goed nieuws. De waste aan overbodige spotjes zal afnemen en hij zal meer reclame onder ogen krijgen waaraan hij ook echt iets heeft.
Micromarketing breekt eindelijk door
Er wordt al jaren geroepen dat massamarketing passé is. Maar de tijd van de micromarketing lijkt nu eindelijk echt aan te breken. Ook…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu