3,5 miljoen huishoudens krijgen krant ‘Iedereen een Rembrandt’

Musea willen ter ere van Rembrandt 350 jaar iedere Nederlander in contact brengen met zijn werk.

Er valt vandaag bij 3.5 miljoen huishoudens de huis-aan-huiskrant ‘Iedereen een Rembrandt’ op de deurmat. De krant is onderdeel van een campagne van de gezamenlijke musea het Mauritshuis, het Rijksmuseum, museum Het Rembrandthuis en museum De Lakenhal. 

Zij hebben na een pitch contentmarketingbureau MPG. de opdracht gegeven om ter ere van Rembrandt 350 jaar iedere Nederlander in contact te brengen met het leven en het werk van Rembrandt. Er is ook een speciale landingspagina. De krant is tot stand gekomen in samenwerking met de BankGiro Loterij.

Advertentie
advertisement

Reacties:

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie