Hoe krijg je millenials nou aan het koken? In ieder geval niet met een standaard kookprogramma. Daarom introduceert Albert Heijn het spannendste kookprogramma van Nederland: Escape Kitchen. Vijf teams gingen de strijd aan in een keuken vol met raadsels, culinaire puzzels en challenges. Binnen een uur moesten zij een gerecht op tafel weten te zetten dat op goedkeuring van Chef de Escape kon rekenen. Alleen dan konden ze uit de Escape Kitchen ontsnappen. Met dit nieuwe format zien we dat langere branded content ook succesvol kan zijn in social.
Appie Today opent s'werelds eerste escape kitchen
TBWA\NEBOKO creëert een bloedstollend nieuw format waarin spelers tegen de klok koken in een raadselachtige keuken
Partner
TBWA
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu