Creative digital agency generous.studio lanceert Banny.io: een gespecialiseerde dochteronderneming voor de snelle en efficiënte productie van digitale advertenties. Met Banny.io krijgen merken en bureaus een dedicated team dat binnen korte doorlooptijden hoogwaardige assets oplevert. Van HTML5-banners, rich media en social formats tot online video en playable ads.
De strategische splitsing tussen generous.studio en Banny.io zorgt voor een scherpe focus. generous.studio blijft maatwerk digitale oplossingen ontwikkelen, terwijl Banny.io volledig inzet op het op schaal leveren van creatieve ad-productie. Het resultaat: snelheid wanneer de markt daarom vraagt, zonder concessies aan creativiteit of merkconsistentie.
“Wij zien een groeiende behoefte aan flexibele capaciteit om campagnes snel live te krijgen,” zegt Luuk Disveld, Design Director bij generous.studio. “Met Banny.io bieden we precies die combinatie van tempo, kwaliteit en betrouwbaarheid.”
Banny.io werkt al voor namen als Albert Heijn, Ziggo, Centraal Beheer, Marie-Stella-Maris en Kindergarden. Naast merken ondersteunt Banny.io ook verschillende media- en reclamebureaus met het doorvertalen van concepten naar complete set-ups van formaten en varianten.
Wat klanten mogen verwachten:
- Snelle doorlooptijden en voorspelbare planning en kosten
- Gestroomlijnde samenwerking en duidelijke feedbackrondes
- Strakke merkbewaking en consistente output over alle kanalen
- Schaalbare productie, van één asset tot vele variaties
Met een ervaren team en een strak proces combineert Banny.io snelheid met creativiteit. Zo krijgen marketeers en bureaus precies wat ze nodig hebben in een dynamische advertentiemarkt: betrouwbare productiepower die meebeweegt met de campagnekalender.
Meer weten of direct opschalen? Bezoek banny.io.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu