Overslaan en naar de inhoud gaan

Liz Peetoom volgt Sara Rottenberg op als managing director van Content Icons

Peetoom is al vanaf de start in 2019 bij Content Icons werkzaam.
Liz Peetoom (l) en Sara Rottenberg
Liz Peetoom (l) en Sara Rottenberg
Liz Peetoom (l) en Sara Rottenberg
Liz Peetoom (l) en Sara Rottenberg

Liz Peetoom is Sara Rottenberg opgevolgd als managing director van Content IconsOok is Peetoom ingestapt als aandeelhouder van Ace, dat het bureau in 2022 overnam. Ze wordt daar verantwoordelijk voor het talentennetwerk en de verdere integratie van Content Icons met de andere bureaus binnen Ace.

related partner content for mobile comes here

Liz Peetoom is vanaf de start in 2019 bij Content Icons werkzaam. Sara Rottenberg, die het bureau als 22-jarige oprichtte, doet een stap terug uit de dagelijkse operatie. Ze blijft aan als adviseur van het bureau en richt zich daarbij op nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt.

Content Icons werkt voor merken als Dior, Zalando, H&M, Unilever en Hugo Boss. Tot de stal van het bureau behoren influencers als Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in