Business Insider haalt gedeelde 1ste plaats in EMERCE 100 als beste uitgever

Business Insider behoort tot de beste e-business bedrijven van Nederland, aldus Emerce die onlangs de jaarlijkse EMERCE 100 bekend maakte

In de categorie Media behaalde Business Insider onder de uitgevers de gedeelde eerste plaats met vijf sterren. Het onafhankelijke imago-onderzoek van Emerce geeft marketeers en decision makers bij merken duidelijkheid over mediapartijen die impact kunnen maken, kwaliteit leveren en beloftes nakomen. Het onderzoek dat aan de jaarlijkse publicatie van de EMERCE 100 voorafging, werd uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction. 

Een panel van experts heeft een lijst samengesteld van 868 bedrijven, verdeeld over 55 categorieën. Vervolgens hebben 1493 deelnemers aan het onderzoek de bedrijven – waaronder Business Insider Nederland – beoordeelt op vier onderdelen:

  • Kennis en know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

Dat zorgde uiteindelijk voor een score van één tot zeven sterren. Bedrijven in de EMERCE 100, staan daar dankzij de mening van opdrachtgevers en vakgenoten. Business Insider Nederland is uitermate trots om samen met De Persgroep en MT Mediagroep de lijst van uitgevers in de categorie Media aan te voeren. Vlak voor FD en NRC.

Commercial director Stefan Smit: “We zijn enorm blij met deze waardering voor de kwaliteit van onze dienstverlening aan adverteerders en mediabureaus in Nederland. Sinds onze lancering in Nederland eind 2016 hebben we bij Business Insider Nederland veel geïnvesteerd in de creatieve en technische expertise binnen content marketing agency: BI Studios. Daar werken we zowel aan contentstrategische, creatieve, distributie- en conversie-vraagstukken. En sinds twee jaar betrekken we daar veel first party data bij.” 

“Zo weten we de interessegebieden van onze lezers te peilen via ons Data Management Platform in de vorm van  ‘fingerprints’. Maar kunnen we ook via een unieke koppeling van IP adres aan KvK-data zien van welke bedrijven de mensen komen die verschillende typen content van onze partners en adverteerders lezen. Dat geeft veel waardevolle insights en houvast voor klanten in het optimaliseren van customer journeys.”

Plaats als eerste een reactie