Overslaan en naar de inhoud gaan

Business Insider haalt gedeelde 1ste plaats in EMERCE 100 als beste uitgever

Business Insider behoort tot de beste e-business bedrijven van Nederland, aldus Emerce die onlangs de jaarlijkse EMERCE 100 bekend maakte
Partner
Business Insider

Business Insider (BI) richt zich op de nieuwe generatie zakelijke leiders. Met positieve verandering en innovatie als thema inspireren, informeren en faciliteren wij zakelijke beslissers zodat zij hun bedrijf, carrière of leven continu kunnen verbeteren. BI Studios is het in-house content marketing bureau van BI. BI Studios werkt nauw samen met adverteerders om ‘high quality sharable stories’ te produceren en deze te distribueren via de kanalen van BI voor een groot en kwalitatief bereik.

business insider
business insider

In de categorie Media behaalde Business Insider onder de uitgevers de gedeelde eerste plaats met vijf sterren. Het onafhankelijke imago-onderzoek van Emerce geeft marketeers en decision makers bij merken duidelijkheid over mediapartijen die impact kunnen maken, kwaliteit leveren en beloftes nakomen. Het onderzoek dat aan de jaarlijkse publicatie van de EMERCE 100 voorafging, werd uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction. 

Een panel van experts heeft een lijst samengesteld van 868 bedrijven, verdeeld over 55 categorieën. Vervolgens hebben 1493 deelnemers aan het onderzoek de bedrijven – waaronder Business Insider Nederland – beoordeelt op vier onderdelen:

  • Kennis en know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

Dat zorgde uiteindelijk voor een score van één tot zeven sterren. Bedrijven in de EMERCE 100, staan daar dankzij de mening van opdrachtgevers en vakgenoten. Business Insider Nederland is uitermate trots om samen met De Persgroep en MT Mediagroep de lijst van uitgevers in de categorie Media aan te voeren. Vlak voor FD en NRC.

Commercial director Stefan Smit: “We zijn enorm blij met deze waardering voor de kwaliteit van onze dienstverlening aan adverteerders en mediabureaus in Nederland. Sinds onze lancering in Nederland eind 2016 hebben we bij Business Insider Nederland veel geïnvesteerd in de creatieve en technische expertise binnen content marketing agency: BI Studios. Daar werken we zowel aan contentstrategische, creatieve, distributie- en conversie-vraagstukken. En sinds twee jaar betrekken we daar veel first party data bij.” 

“Zo weten we de interessegebieden van onze lezers te peilen via ons Data Management Platform in de vorm van  ‘fingerprints’. Maar kunnen we ook via een unieke koppeling van IP adres aan KvK-data zien van welke bedrijven de mensen komen die verschillende typen content van onze partners en adverteerders lezen. Dat geeft veel waardevolle insights en houvast voor klanten in het optimaliseren van customer journeys.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Business Insider

Business Insider (BI) richt zich op de nieuwe generatie zakelijke leiders. Met positieve verandering en innovatie als thema inspireren, informeren en faciliteren wij zakelijke beslissers zodat zij hun bedrijf, carrière of leven continu kunnen verbeteren. BI Studios is het in-house content marketing bureau van BI. BI Studios werkt nauw samen met adverteerders om ‘high quality sharable stories’ te produceren en deze te distribueren via de kanalen van BI voor een groot en kwalitatief bereik.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in