Viral van de week: Coolblue - Gewoon doen

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Het veelgeprezen Coolblue staat bekend om zijn ijzersterke marketing en is er opnieuw in geslaagd om alle aandacht naar zich toe te trekken. Dit keer niet met zijn originele verpakking of giga snelle service, maar met hun eigen track. Een heerlijke zomer tune van de Coolblue Boys. En dat klinkt lekkerder dan je verwacht, want het is best wel catchy met dat typische Coolblue deuntje erin verwerkt. 

Advertentie
advertisement

Lekkere beats

Marlin en Shaqueel bezorgen naast wasmachines, koelkasten en een glimlach, ook lekkere beats. Samen vormen ze het iconische duo Marlin. & Shqq en zijn ze deze zomer terug met ‘Gewoon, doen’. Een ode aan Coolblue. Deze track ontstond door het spelen met wat muziek tijdens een interne podcast van Coolblue, het nummer sloeg zo aan bij alle medewerkers van Coolblue dat ze besloten het uit te brengen. En niet alleen de Coolblue medewerkers zijn fan. Ook een aantal influencers op TikTok hebben de smaak te pakken en doen het bekende dansje uit de clip na. Een slimme manier om zo je nummer de wereld in te lanceren.  

Al jarenlang weet Coolblue zijn klanten tevreden te houden door hun ijzersterke service. Of het nu bezorgen op vier hoog is of rijden van Tillie tot aan Amsterdam, zij doen het gewoon. Probeer deze track nu maar eens uit je hoofd te houden, gewoon doen. 

Marlin. & Shqq - Gewoon, doen (Officiële Videoclip)

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie