Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Digital events moeten meer zijn dan een real life kopie'

Alex Fittipaldi, creative director MediaMonks vertelt over het nieuwe normaal in São Paulo, Brazilië.
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
© Celina Filgueiras
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
© Celina Filgueiras

Alex Fittipaldi, partner en creative director bij MediaMonks in São Paulo brengt verslag over het ‘nieuwe normaal’ in Brazilië. Het Zuid-Amerikaanse land is hard geraakt door de pandemie (meer dan 55.000 sterfgevallen) en het aantal sterfgevallen neemt nog steeds toe. Al is de trend wel dalend. Fittipaldi vertelt over creativiteit, platformen en de vervlechting van real life met digital. Wat moet er nu gedaan worden om klanten/gebruikers online een optimale en interactieve customer journey te bieden? Het moet in ieder geval verder gaan dan enkel het nabootsen van real life.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in