Overslaan en naar de inhoud gaan

Het succes van BPD met een datagedreven gepersonaliseerd platform

Een datagedreven gepersonaliseerd platform helpt je met het verbeteren van klantrelaties, de digitale ervaring en je bedrijfsinzichten.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

BPD

Een goed opgezet platform kan je business laten groeien op ongeëvenaarde manieren. Het baant de weg naar een persoonlijkere relatie met de klant door efficiënt en optimaal gebruik te maken van capaciteit, budget en data. Maar waar begin je, hoe verloopt het proces (van het opzetten van een schaalbaar platform tot het volledig benutten van data met een Customer Data Platform) en wat kun je vervolgens allemaal bereiken? In deze Dept Talks Live gaan we in gesprek met BPD over het platform dat we gebouwd hebben en ontdekken we wat er wordt gedaan om een 360-graden klantprofiel te creëren, conversie te voorspellen en de digitale ervaring te optimaliseren.  

BPD, de grootste vastgoedontwikkelaar van Nederland, verkoopt al jarenlang ontastbare producten online: met nieuwkoop kun je nooit in het echt je aankoop van tevoren bekijken. Vele bedrijven zijn sinds een jaar verplicht om vrijwel alleen digitaal te verkopen. Tijdens deze Dept Talks valt er veel te leren over hoe BPD dit al jaren met succes doet en hoe ze met hun flexibele platform schaalbaar zijn en op maat gemaakte belevingen aanbieden. De mogelijkheden zijn eindeloos als je je (commerce)platform goed opzet en de beschikbare data slim toepast.

Vier key takeaways:

  • Het kickstarten van je digitale transformatie met een krachtig platform 
  • Persoonlijke aandacht op grote schaal door de flexibele inzet van functionaliteit 
  • De kracht van data: customer data platform, business intelligence en machine learning
  • Future-proof met een datagedreven gepersonaliseerd platform: de waarde op korte en lange termijn 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in