ZIGT - media en marketing agency. Met data, media, creatie en tech bouwt ZIGT merken, informeert mensen en maakt omzet. ZIGT denkt strategisch, maar pakt aan met de poten in de klei; onafhankelijk en vrij om de beste keuzes te maken. Samen op zoek naar het onbenut potentieel in merken én mensen. Vrijheid en groei staan centraal - Freedom to Grow.
In een serie speciale afleveringen van de podcast ZIGT op Media gaan Rogier Bruggeman en René Zeedijk van ZIGT één keer per maand in gesprek met exploitanten in de verschillende branches. Het spits werd afgebeten door Frank Volmer van de Ster en Joris van der Pol van Talpa en Audify. Zij bespraken onder meer wat het nieuwe NMO gaat betekenen voor het audiodomein.
Een ander heet hangijzer is het uitfaseren van de FM-frequentie. Zenders betalen gigantische bedragen ("daar waren we overigens zelf bij") maar worden wel verplicht te investeren in alternatieven. Joris van der Pol geeft aan dat dit de continuïteit van je businessmodel geen goed doet. "Ik ken weinig markten waar partijen, in dit geval exploitanten verplicht moeten investeren in nieuwe technologie, zoals bijvoorbeeld de uitrol van DAB+. Om vervolgens in discussie te komen met de overheid over het huidig model. Dat vermengt op een rare manier in onze markt. Die inmenging van de politiek in radioland heeft een grote impact op onze bedrijfsvoering."
De hele aflevering kijk en luister je hier:
Meer luisteren?
Meer podcasts van ZIGT beluisteren of bekijken? Abonneer je hier op Spotify, Apple Podcast of kijk op YouTube.
ZIGT - media en marketing agency. Met data, media, creatie en tech bouwt ZIGT merken, informeert mensen en maakt omzet. ZIGT denkt strategisch, maar pakt aan met de poten in de klei; onafhankelijk en vrij om de beste keuzes te maken. Samen op zoek naar het onbenut potentieel in merken én mensen. Vrijheid en groei staan centraal - Freedom to Grow.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu