Deze Nederlandse webcare-confrontaties zijn onvergetelijk

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.

Het afgelopen jaar waren er weer genoeg toppers te vinden als het gaat om sterk staaltjes webcare. Niet voor niets is dit een  categorie tijdens The Best Social Awards. Bedrijven kunnen inzenden voor de business categorieën. Maar komt er kijken voor een nominatie voor de categorie ‘Beste Webcare’? Hier wat inspirerende voorbeelden van voorgaande jaren. 

 

Advertentie
advertisement

1. Chocomel is altijd scherp in de comments en in dit geval wordt Mike op zijn wenken bediend.

Chocomel

2. Coolblue had een heel schattig cadeautje voor Jessica.

Bol 1
Bol 2
Bol 3
Bol 4

3. Oma Tinie is fan van de hamsters van de Albert Heijn.

OmroepGelderland1

Albert Heijn webcare pakte dit snel op.

Reactie Albert Heijn

En oma Tinie kreeg de verrassing van haar leven.

4. De Efteling wordt door de NS ineens bij een Twittergesprek betrokken en reageert geniaal.

5. T-mobile regelde een speciaal verjaardagscadeau voor David.

T-Mobile reactie
T-mobile 2
T-mobile 3

6. Vorig jaar ging Bol.com er met de award voor ‘Beste Webcare’ vandoor, omdat ze heel handig inspeelden op dit viral filmpje tijdens de intocht van Sinterklaas.

Bolcom Sinterklaas 1
Bolcom Sinterklaas 2

En dat is uiteindelijk ook gelukt.

8. Deze vrouw is HEMA eeuwig dankbaar en HEMA reageert liefdevol.

Hema gesprek
Hema 2

9. En tot slot, in 2017 won Albert Heijn een award met dit filmpje over een hagedis die in een zakje sla terecht kwam.

Bedrijven kunnen tot en met 29 maart inzenden op de (vernieuwde) business categorieën van The Best Social Awards. Dus tijd voor grote en kleine bedrijven om een blik creatieve content open te trekken.

awards

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie