Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstdiner in de voorjaarszon?

Wees de seizoenen een stap voor en maak nú werk van jouw merk!
Partner
Ad Alliance

Bij Ad Alliance komen de krachten van sterke mediaspelers samen. Vanuit deze netwerkgedachte gaan we als jouw bondgenoot tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren. Met zo’n 40 televisiezenders, online video channels, Videoland, diverse digital native- én influencermogelijkheden heeft Ad Alliance alles in huis om een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. En met hulp van onze creatieve unit ALLY is het zelfs mogelijk om de volledige creatie uit handen te geven. Wij zijn de partij waar jouw media-euro het beste is besteed.

-
-

Kan jij ook niet wachten tot de R weer in de maand zit? Zit jij in gedachten al met een kop warme choco bij een haardvuur, of met een glühwein op de kerstmarkt? Het is gek maar waar: op het moment dat de meeste consumenten net een beetje de lentekriebels krijgen, zitten wij als marketeers met ons hoofd alweer bij de feestdagen.

Nú is het moment voor jouw (winter)merk!

En wat geldt voor markteers geldt ook voor televisiemakers, want ook de voorbereidingen voor de najaarsprogrammering zijn al in volle gang. De uitzendschema’s worden bepaald, de decors worden gebouwd, en in de komende maanden gaan de opnames van veel populaire TV-programma’s al van start.

Bij mooie programma’s horen mooie partnerships. En om te voorkomen dat je over een paar maanden denkt ‘hoe breng ik tijdens de donkere dagen mijn merk onder de aandacht’, willen wij jou nú al inspireren.... want dit is het moment om jouw merk te verbinden aan de mooiste titels van komend najaar!

Zie je het al voor je?

Nog geen idee wat je van zo’n samenwerking kan verwachten? Beeld het je eens in: jouw product...

... op winnaarseiland bij Expeditie Robinson

... centraal tijdens de foto-opdracht in Het Perfecte Plaatje

... volop in de schijnwerpers in de backstageruimte van Holland’s Got Talent

... helemaal goed in Fout Maar Goud

... op tafel tijdens een goed gesprek bij Lago di Beau

... zichtbaar in het duet tijdens I Can See Your Voice

…op tafel bij het panel van The Masked Singer

Jouw merk in q4 in program!

Jouw merk verbinden aan een van onze sterken merken, dat noemen wij de kracht van de combinatie! Wees er daarom snel bij als je in q4 in program aanwezig wilt zijn. En om je campagne compleet te maken, kunnen we jouw in-program branded content ook breder inzetten. Denk bijvoorbeeld aan een krachtige winkelvloeractivatie in combinatie met één van onze sterke merken waardoor je dit najaar echt scoort! Samen met jou zoeken we naar de meest optimale mediaformule voor jouw merk en verhaal. Van impactvolle bereikscampagnes tot aanvullende samenwerkingen met creatieve influencers die een specifieke doelgroep bereiken, ons productaanbod sluit bij iedere doelstelling aan. Samen gaan we voor het beste resultaat.

Nú is de kans om je te verbinden aan deze sterke merken. Daag ons uit met je briefing en wij gaan aan de slag om jouw merk op een spectaculaire wijze aan onze merken te verbinden. Mail jouw briefing naar briefing@adalliance.nl  en we nemen contact met je op!

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ad Alliance

Bij Ad Alliance komen de krachten van sterke mediaspelers samen. Vanuit deze netwerkgedachte gaan we als jouw bondgenoot tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren. Met zo’n 40 televisiezenders, online video channels, Videoland, diverse digital native- én influencermogelijkheden heeft Ad Alliance alles in huis om een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. En met hulp van onze creatieve unit ALLY is het zelfs mogelijk om de volledige creatie uit handen te geven. Wij zijn de partij waar jouw media-euro het beste is besteed.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in