Overslaan en naar de inhoud gaan

Posterscope's Out of Home predictions 2019

In 2019 zal technologie en data Out Of Home nog verder optimaliseren. Benieuwd hoe je Out of Home voor je kan laten werken in 2019?
Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
OOH predictions
© OOH predictions

Het jaar 2019 wordt wederom een belangrijk en veelbelovend jaar voor Out Of Home (OOH). Betere data gaat dit jaar voor beter resultaat zorgen. Dat zelfde geldt voor dynamische digitale content blijkt uit onderzoek. We voorspellen dat spectaculars effectiever zullen zijn dan ooit te voren vanwege mobiele telefoon gebruik. En location based planning wordt nog belangrijker dan voorheen. Sterker nog, het is cruciaal voor succes.  

De toenemende populariteit van “Visual Search” heeft een enorme impact op OOH omdat het scannen of fotograferen van posters met een mobiele telefoon direct tot sales kunnen leiden.

Tenslotte gaat OOH in de toekomst steeds meer bijdragen aan de maatschappij. De OOH branche draagt van oudsher al bij aan stedelijke ontwikkelingen maar luchtfilterende abri’s, wayfinding mupi’s en service verlenende digitale schermen doen daar in de toekomst nog een schepje bovenop.

De trends voor 2019

  1. Consolidatie
  2. Betere data,  betere resultaten
  3. Dynamic wordt de norm
  4. Spectaculars zijn effectiever dan ooit
  5. Alles gebeurt altijd op een locatie
  6. Visual Search heeft impact op interactie met OOH
  7. Sociale Impact

Download hier de Posterscope Predictions 2019. Lees meer over de bovenstaande trends en laat je inspireren door de bijbehorende cases. Wil je meer informatie over specifieke onderwerpen uit dit rapport, aarzel niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen.

Posterscope is onderdeel van Dentsu Aegis Network (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in