Even heerlijk onthaasten met de livestream van je billboard-campagne

Hillenaar biedt klanten de ultieme vorm van slow-tv aan: onbeperkt met de webcam kijken naar je campagne op een reclamemast.

Een beeld uit de livestream bij een reclamemast bij Breda.

Het is officieel een manier om ‘stukje transparantie’ te bieden aan adverteerders. Om ze te laten zien wat er met hun campagne in een reclamemast gebeurt.

Maar stiekem is het natuurlijk de beste onthaast-televisie die je drukbezette marketeers en adverteerders kunt voorschotelen.

Hillenaar Outdoor weet hoe het aan stressreductie kan doen bij zijn klanten. Het biedt adverteerders voortaan de mogelijkheid om hun campagnes live via de webcam te volgen.

Zo kunnen ze heerlijk even rustig kijken naar… ja naar wat eigenlijk? Het laat zich het beste omschrijven als het grote niets. Een digitaal scherm op een reclamemast met een advertentie. En dan weer een andere advertentie. En weer een. En weer ee…… zzzzz

Volledig tot rust

Het past in de traditie van slow-tv, van het kijken naar een Kerkuil-paartje dat zijn nestje heeft gebouwd en nu zijn eieren uitbroedt. Van het volgen van een schip dat in rustig vaarwater de stille oceaan doorkruist. Of van het live meekijken hoe gras groeit.

Je komt er volledig van tot rust.

Onbeperkt kijken

Hoe werkt het? Het grootste deel van het Hillenaar-netwerk - het snelgroeiende netwerk benadrukt de exploitant - is uitgerust met webcams. De klant ontvangt in de campagneweek een bericht met een link naar de livestream. Vervolgens verschijnen de beelden op het scherm.

‘De adverteerder kan ze onbeperkt bekijken’, aldus Hillenaar-ceo Peter Heemskerk. 'Wij vallen graag op door onze bijzondere service. Alles draait bij ons om de effectiviteit van campagnes en tevreden adverteerders. Daar hoort ook een stuk rapportage bij.’

Verslavingsgevaar

En laat er aan dat stuk nou grote behoefte zijn. Omdat ‘adverteerders willen zien dat hun marketingeuro’s goed besteed worden’, volgens Heemskerk, maar uiteraard ook voor de ontspanning

Enkelen van hen gebruiken de slow-service al, en dat blijkt niet zonder gevaar waarschuwt de ceo: ‘Het is wel erg verslavend! Je blijft maar kijken omdat het zo leuk is om je eigen campagne voorbij te zien komen.’

Onthaast en kijk hier naar de livebeelden van de reclamemast bij Breda, bij het knoopunt A16 en A58.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie