Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolijn Meynen (Rijksmuseum) Communicatievrouw van het Jaar 2013

Marjolijn Meynen van het Rijksmuseum, is woensdagavond verkozen tot Logeion Communicatievrouw van het Jaar 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meynen won de prijs vanwege haar vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie voor de indrukwekkende heropening van het Rijksmuseum. Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, organiseerde de twaalfde editie van de communicatieverkiezing in Artis, Amsterdam.

De jury was onder de indruk van de campagne die Meynen, hoofd Communicatie en Marketing heeft opgezet. &;Met een vorm die past bij datgene waar het museum voor staat, maar toch verrassend is. Bovendien is Meynen heel goed in verhalen vertellen.&;

De winnares nam trots de prijs in ontvangst: &;Kunst  en cultuur is van de gehele samenleving. Het Rijksmuseum is ons museum&; aldus Meynen.

Tijdens de feestelijke avond in Amsterdam nam Meynen het op tegen Martin Kersbergen (DELA) en Annette Klarenbeek (Hanzehogeschool Groningen/Hogeschool Utrecht).

CommunicatieTalent
Marlous Nooi werd verkozen tot CommunicatieTalent van het Jaar 2013. Nooi (28) is communicatieadviseur Communicatie & Kabinet bij de gemeente Zaanstad.  Zij won de finale van Elise de Groot (HVRGroup) en Tobias Mauel (De Lage Landen).

De avond werd gepresenteerd door Jack de Vries, Strategy Director bij Hill & Knowlton. Cabaretier Johan Fretz sprak over het belang van verhalenvertellers in een tijd van grote verandering.

De prijsuitreiking vond plaats tijdens een feestelijke avond in dierentuin Artis te Amsterdam. Onder het toeziend oog van de vakkundige jury en meer dan 200 communicatieprofessionals. De jury - onder voorzitterschap van Richard van der Eijk (Communications Director Unilever Europe/Benelux) -  koos, met de stem van het publiek, de winnaars van beide prijzen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in