Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail en advertising op social media vaakst ingezet

GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | Online media zijn het populairst onder marketeers.
Advertising op social media
Advertising op social media
Advertising op social media
Advertising op social media

We sluiten de rapportageserie rond de Grote Marketing Enquête 2021 af met het hoofdstuk Media. Zoals elk jaar vroegen we marketeers welke media ze inzetten. Het vaakst werden E-mail (61 procent) en Advertising op social media (55 procent) genoemd. E-mail is daarmee winnaar, maar tegelijkertijd grote verliezer. De inzet daarvan daalt namelijk met zo’n 20 procent ten opzichte van een jaar eerder. Andere media die zwaar ‘verloren’, zijn de eigen brand website (min 28 procent) en search (min 24 procent).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in