Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaontwikkelingen maart

Een kort overzicht van mediaontwikkelingen uit de maand maart
Partner
Abovo Maxlead

We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

Mediaontwikkelingen maart

Welke ontwikkelingen zagen wij afgelopen maand in medialandschap? Deze maand in ons overzicht:

  • Nieuw Nationaal Media Onderzoek: crossmediale opzet van het nieuwe bereiksonderzoek.
  • Eerste buitenreclame wandeling op 12 maart: stimulans voor thuiswerkende mensen.
  • Q2 = iOS14 update: wat worden de gevolgen van deze veelbesproken update?

Meer lezen over deze en andere onderwerpen? Blader door en bekijk de belangrijkste mediaontwikkelingen van maart hier.

Wil je maandelijks op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen in de media? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Abovo Maxlead

We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media. Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in