Meet The Partners van ‘Het Perfecte Plaatje’

Succesvolle samenwerkingen met de perfecte balans tussen entertainment, inspiratie en professionele vakkennis.

Het Perfecte Plaatje

Inmiddels is ‘Het Perfecte Plaatje’ niet meer weg te denken van de Nederlandse televisie. Al zes seizoenen lang kijken Nederlanders met plezier naar het programma en ook dit najaar kunnen zij weer genieten van een geheel nieuw seizoen! ‘Het Perfecte Plaatje’, geproduceerd door ITV Studios Netherlands, is het ultieme creatieve programma van RTL 4.

Tien bekende Nederlanders met een passie voor fotografie gaan de strijd met elkaar aan, onder leiding van presentator Tijl Beckand. De deelnemers strijden voor het mooiste plaatje, waarbij de foto’s worden beoordeeld door een vakjury. De samenwerking met ‘Canon’ in dit bewezen format heeft het programma inmiddels een Gouden Sponsorring opgeleverd. Twee merken die elkaar vanaf de lancering van ‘Het Perfecte Plaatje’ wisten te versterken. Kortom, “het klikt”! 

Bekijk hieronder de casevideo.

De Perfecte Balans

Ad Alliance creëerde samen met producent ITV Studios Netherlands en Media Content House één van de meest natuurlijke sponsorfits in en rondom het programma voor Canon, waar inmiddels ook Kamera Express en Profotonet onderdeel van uitmaken. Het programma inspireert de kijkers om meer met fotografie te doen. Een succesvolle samenwerking met de perfecte balans tussen entertainment, inspiratie en professionele vakkennis, die je terugziet in het hart van de content. En daar blijft het niet bij!

Het Perfecte Plaatje op reis

Het merk is inmiddels uitgebreid met een nieuw format: Het Perfecte Plaatje op reis. De bestemming van deze eerste serie was Argentinië. De meest indrukwekkende opdrachten passeerden de revue, waarbij het Zuid-Amerikaanse land garant stond voor spectaculaire beelden. Naast fotografie zien we in dit format veel meer travel en reality. IXXI omarmde dit nieuwe format. Hierdoor ontstond een mooie koppeling tussen de boodschap van IXXI en het programma, met als doel relevante merkwaarden als “inspiratie” en “het aanmoedigen van creativiteit” te laden. Dit resulteerde in de campagneboodschap: Jouw eigen “Perfecte Plaatje” bij jou aan de muur!

Creatieve sponsormogelijkheden

Dit najaar is Het Perfecte Plaatje met een nieuw seizoen weer te zien bij RTL 4 en gaat het programma wederom mooie samenwerkingen aan met de merken CANON, Profotonet en Kamera Express. Nieuw dit seizoen zijn de samenwerkingen met Kia, Nationale Postcode Loterij en WANDRD. Met haar cameratassen is WANDRD een mooie aanvullende sponsor voor de hele serie. Voor Kia en Nationale Postcode Loterij is een passend in-program moment gecreëerd, waarbij beide merken afzonderlijk van elkaar een foto opdracht zullen claimen. Stuk voor stuk ambitieuze opdrachten voor de kandidaten. Hoe leggen zij “Het Perfecte Plaatje” vast op camera? Nieuwsgierig? Kijk dan vanaf 12 oktober naar de uitzendingen.

Ben jij ook op zoek naar de perfecte match en benieuwd naar de mogelijkheden die Het Perfecte Plaatje, en/of Het Perfecte Plaatje op reis jouw merk kan bieden? Neem dan contact op via clientlead@adalliance.nl 

Of neem een kijkje op onze site voor meer informatie en andere vernieuwende en originele branded content samenwerkingen: https://adalliance.nl/cases/

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →