Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe bouw je vertrouwen als merk in de digitale economie?

Laat je inspireren door verschillende sprekers en klantverhalen van Pearle en de Volksbank
Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Connected Live
Connected Live
© Connected Live

In de wereld van nu hebben we meer dan ooit behoefte aan merken die we kunnen vertrouwen. Merken die snappen hoe de maatschappij werkt en aansluiten bij échte behoeftes, normen en waarden. Maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Dus hoe pak je dit aan? 

Tijdens Connected Live op 28 maart, gaan we op zoek naar de antwoorden. Hoe kunnen technologie, creatie, data en media bijdragen aan de betrouwbaarheid van jouw merk? Laat je inspireren door verschillende sprekers en klantverhalen van Pearle en de Volksbank. Vertrouw je ons? 
 

Datum: donderdag 28 maart 
Tijd: 14:00 -18:00 uur
Locatie: Dentsu Aegis Network Netherlands | Amsterdam

 

SPREKERS
 

drs. Erik Schoppen - Neuro- en gedragswetenschapper

Hoe werkt vertrouwen binnen en buiten ons brein?
 

Sven Huberts - Isobar EMEA 

Augmented Humanity - wat is onze relatie met technologie in 2019?
 

Marielle Krouwel - de Volksbank & Evert Bronkhorst - Vizeum

Merkvertrouwen: een uitdagend samenspel tussen creatie, media en toeval

 

Lisanne van Midden - Pearle & Sven Vening - ACHTUNG!  

Hoe behoud je consumentenvertrouwen in een disruptieve markt?

 

Daniel Sytsma - Isobar EMEA

Hoe organiseer je innovatie en design voor de beste ervaringen?

 

Reynder Bruyns - iProspect

Connecting the dots: digitale marketing strategie & technologie

 

Little Big Speaker

 

Het evenement is alleen toegankelijk op basis van uitnodiging. Wil je graag aanwezig zijn? Stuur dan een email naar wendeline.de.bruijn@dentsuaegis.com

 

Dentsu Aegis Network is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in