Premium

Erik Roddenhof (Persgroep): 'NLProfiel niet bedoeld als vuist tegen big techs'

Vorige week werd NLProfiel gelanceerd. De topman van De Persgroep geeft een korte toelichting vanaf de Advertiser's Summit in Bilbao.

De Persgroep Nederland

De jaarlijkse Advertiser's Summit van De Persgroep Nederland streek dit jaar neer in Bilbao, meer precies in het Guggenheim Museum aldaar. Waarom nam De Persgroep zijn relaties juist mee daarnaartoe? En waarom startte De Persgroep in samenwerking met Mediahuis en Sanoma het digitale data-initiatief NLProfiel? Een korte toelichting van de ceo van De Persgroep Nederland, Erik Roddenhof.

Advertentie
Erik Roddenhof voor het Guggenheim Museum in Bilbao
premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie