NPO mogelijk reclamevrij, goede zaak? Doe mee aan de enquête!

Adformatie peilt samen met Mediaxplain* de mening van het vak over de effecten van de kabinetsplannen rond de Ster.

Als het aan het kabinet ligt, komt er snel veel minder reclame op de publieke omroep, of wordt de NPO zelfs helemaal reclamevrij. Het betekent dat de Ster zal verdwijnen. Hoe zie jij dit als adverteerder? Is het onontkoombaar? Wat zijn de gevolgen voor de prijzen en jouw advertentiebudgetten?

Adformatie peilt samen met Mediaxplain* de mening van het vak over de effecten van de kabinetsplannen met de publieke omroep. Wij nodigen je graag uit om (anoniem) deel te nemen aan dit onderzoek. 

Vul hier de enquête in 

De belangrijkste resultaten publiceert Adformatie begin september, vlak voor het mediadebat (op 11 september) in de Tweede Kamer.

Bij voorbaat bedankt voor je medewerking!
 

Advertentie
advertisement

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Kees
Wil ik de enquête invullen, mag ik na een paar vragen niet verder omdat ik 'niet in het vak' zit. Maar ik heb er wel een mening over. Ze willen alleen reacties van mensen in de reclamebubble. Beijens, Meijers, Ruyls, dat soort volk. Blinden die de tv-kijker kapot willen terroriseren.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie