Overslaan en naar de inhoud gaan

NPO mogelijk reclamevrij, goede zaak? Doe mee aan de enquête!

Adformatie peilt samen met Mediaxplain* de mening van het vak over de effecten van de kabinetsplannen rond de Ster.
Ster reclamevrij

Als het aan het kabinet ligt, komt er snel veel minder reclame op de publieke omroep, of wordt de NPO zelfs helemaal reclamevrij. Het betekent dat de Ster zal verdwijnen. Hoe zie jij dit als adverteerder? Is het onontkoombaar? Wat zijn de gevolgen voor de prijzen en jouw advertentiebudgetten?

Adformatie peilt samen met Mediaxplain* de mening van het vak over de effecten van de kabinetsplannen met de publieke omroep. Wij nodigen je graag uit om (anoniem) deel te nemen aan dit onderzoek. 

Vul hier de enquête in 

De belangrijkste resultaten publiceert Adformatie begin september, vlak voor het mediadebat (op 11 september) in de Tweede Kamer.

Bij voorbaat bedankt voor je medewerking!
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Kees

Wil ik de enquête invullen, mag ik na een paar vragen niet verder omdat ik 'niet in het vak' zit. Maar ik heb er wel een mening over. Ze willen alleen reacties van mensen in de reclamebubble. Beijens, Meijers, Ruyls, dat soort volk. Blinden die de tv-kijker kapot willen terroriseren.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in