Podcast van de week is nu te beluisteren op Spotify

Audio agency Airborne kiest de podcast van de week. Onderscheidende audioproducties van adverteerders waar de consument naar wil luisteren.

Podcast: Hypnopolis BMW

De afgelopen 3 maanden schreven wij wekelijks over merkwaardige podcasts van bedrijven. Audioproducties die de moeite waard zijn om naar te luisteren. Tijdens de komende weken nemen wij even een vakantiebreak. En hopelijk jij ook.

Playlist

Om alle hoogwaardige series makkelijk te kunnen beluisteren -in de auto of bijvoorbeeld op een strandbedje- hebben wij een speciale playlist gemaakt op Spotify. Op deze lijst tref je verschillende ‘use cases’ aan voor de inzet van podcast, gericht op verschillende doelgroepen, vanuit verschillende doelstellingen.

Succesvolle voorbeelden

De playlist 'Podcast van de week’ van Airborne bevat mooie en succesvolle voorbeelden van het creëren van nieuwe merkassociaties, het versterken van het maatschappelijke profiel, het op innovatieve wijze inspelen op gebruikersbehoeften, het claimen van een autoriteitspositie, het positioneren als werkgever en het verbinden van medewerkers met de bedrijfsstrategie. 

De uitgebreide toelichting van alle 12 podcasts van de week vind je op de speciale overzichtspagina en de playlist op Spotify is hier te beluisteren.

Masterclass over podcasting

Om goed uit te leggen welk ambacht er komt kijken bij het vertellen van merkverhalen in audio, ontwikkelde Airborne een masterclass over storytelling podcasts. In deze 2-delige podcast doorloopt creative director Marvin Jacobs het gehele productieproces, van research tot sounddesign. Luister hier​ en deel ‘m gerust met iedereen die interesse heeft in podcasting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie