Overslaan en naar de inhoud gaan

Strip Commerce stimuleert mobiele aankopen

Sex sells; ook op mobiel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Slechts een beperkt aantal mannen koopt lingerie voor hun echtgenoten. Lingeriemerk tracht met deze spannende mobile advertising campagne de mobiele aankopen te verhogen. In de  Braziliaanse editie van de mannenbladen Playboy magazine (Android versie) and VIP magazine (iPad versie) werd een advertentie met een lingerie model getoond. De kleding was via de touchscreen direct te kopen. Zodra er iets werd gekocht werden de modellen van hun kleding ontdaan. Uit de aankoopgegevens blijkt dat bijna 100% van de mobiele aankopen door mannen werd gedaan. 

De campagne staat op de Cannes Lions shortlist in de categorie Mobile. Vanavond weten we of deze &;strip commerce&; campagne ook in de prijzen is gevallen.  

Merk: Marisa

Bureau: AlmapBBDO
Productie: The goodfellas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in