Overslaan en naar de inhoud gaan

Promotie via uiterlijk doelgroep?

Opvallende acties zijn tegenwoordig nodig om de consument jouw attractie te laten bezoeken. Zag op o.a. nu.nl opmerkelijk bericht hierover:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is.

Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan. We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon maandag. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen."

Voor het spookhuis is dit een ludieke actie. Maar wordt het een trend om korting te baseren op (fysieke) eigenschappen van de doelgroep? Welk merk is het volgende dat dit mechanisme inzet?
- Korting bij cosmetica merk voor zij die al knap zijn? (immers hebben het niet echt nodig)
- Korting bij automerk als mensen goed kunnen autorijden?

What's next?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in