Schiphol wil reizen minder stressvol maken, maar ziet iets over het hoofd

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Als je aan Schiphol denkt, is de kans groot dat je gedachten meteen naar de extreme drukte van afgelopen zomer gaan. Omdat de luchthaven dat soort worst case scenario’s dit jaar wil voorkomen, heeft ze iets nieuws bedacht. Stewardess Esther brengt iedereen op de hoogte van deze nieuwe lifehack en de commentsectie stroomt vol met vragen.


Met deze nieuwe mogelijkheid van Schiphol kunnen alle reizigers een stuk sneller de security door.


Nee, dit is geen (wel héél erg late) 1 aprilgrap.

bs1


Voor sommige reizigers is dit systeem al oud nieuws.

bs2


De vraag die elke Nederlander heeft, maar bijna niemand durft te stellen

bs3

 

Eén ding heeft Schiphol niet helemaal goed doordacht: als het afgeven van je bagage nét iets langer duurt dan gepland, heb je flink pech.

bs4

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie