Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van der Bilt weg bij Dentsu Aegis Network

Hij begint in september zijn eigen bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Tim van der Bilt
© DAN

Tim van der Bilt is per direct weg bij Dentsu Aegis Network (DAN), waar hij sinds begin dit jaar de leiding had over alle mediamerken van DAN, waaronder Amplifi (wat hij eerder al enige tijd leidde), Amnet, The Story Lab, Posterscope en de mediabureaus Carat en Vizeum. De officiële functie was managing director media brands.

Marketing en communications manager Saskia Baneke bevestigt Van der Bilts vertrek, maar kan verder geen mededelingen doen over de reden. ‘Het enige wat ik kan zeggen, is dat Tim niet meer actief is bij DAN.’

Van der Bilt zegt dat hij bij DAN weg is om voor zichzelf te beginnen. 'Ik start per 1 september mijn eigen bedrijf.'

Carat

De mediatak die Van der Bilt leidde, is één van de pilaren bij DAN. De anderen zijn Performance, data and tech, onder leiding van Saskia Wagenmakers (iProspect, DAN DNA), creatie, waarover Dick Buschman (Achtung!mcgarrybowen, Isobar, Kraftwerk) de leiding heeft en CRM, geleid door Jos van der Loo, Merkle Nederland, voorheen Oxyma. 

Van der Bilt was bij Carat in feite de opvolger van de vorig jaar vertrokken managing director Sander Fauth

Door wie Van der Bilt wordt opgevolgd, kan Baneke nog niet zeggen. ‘Dat is nog te vroeg.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in