Overslaan en naar de inhoud gaan

Verhalen De Speld nu ook op straat te lezen

Buitenreclame-exploitant JCDecaux en De Speld hebben de handen ineen geslagen.
De Speld

De verhalen van satirisch platform De Speld zijn vanaf deze week ook op straat te lezen. Buitenreclame-exploitant JCDecaux en De Speld hebben namelijk de handen ineen geslagen. 'We willen buiten de glimlach van mensen terugbrengen.'

In eerste instantie zullen de verhalen te zien zijn in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem. Binnenkort is ook Almere aan de beurt. De Speld-artikelen zijn speciaal geselecteerd voor OOH. 'Een mooi begin van 2021', vindt Jerome Kuijken, commercieel directeur van De Speld. 'Onze samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad te fietsen en een grap van De Speld te zien?'

Glimlach

De samenwerking tussen De Speld en JCDecaux bestaat uit het delen van content en bereik en ontvouwt zich verder in de loop van 2021. 'Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen', zegt Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux. 'Al begrijpen wij heel goed dat dat in deze tijd minder is dan normaal. Daarom verdienen de humoristische uitingen van De Speld een podium in onze digitale reclame-objecten. Gewoon, om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in