Wat waren de beste exploitanten en mediabureaus van 2022?

De winnaars van het Adformatie Media Report worden tijdens Minds in Media op 19 januari bekendgemaakt.

Tijdens Minds in Media, het jaarlijkse evenement van Adformatie, gaan Arno Otto, Marjon van den Boogert en Thijs Muller in gesprek over de belangrijkste mediagebeurtenissen van het afgelopen jaar. Ze schijnen hun licht over de ontwikkelingen waar exploitanten, adverteerders en bureaus in 2023 rekening moeten houden. De presentatie is in handen van hoofdredacteur Susanne van Nierop. Minds in Media vindt plaats in Capital C in Amsterdam.

Ook worden de winnaars bekendgemaakt van het Adformatie Media Report. Ipsos en Adformatie hebben voor de 38e keer onderzoek gedaan naar de beste, meest toonaangevende, innovatieve en klantgerichte media-exploitanten en bureaus.

Advertentie

Arno Otto is sinds drie jaar chief transformation officer van Talpa Network. Hij geeft hier sturing aan de digitale transformatie van Talpa Network en de doorontwikkeling van de strategie en organisatie van het bedrijf. Otto is ook bestuurslid van Stichting Nederlandse Datakluis.

Marjon van den Boogert is head of sales Benelux bij Snap. Zij begon haar carrière in de corporate wereld bij Robeco, maar vond in de mediawereld haar echte thuis. Ze vervulde verschillende rollen bij RTL, Hyves en AOL waarna ze de overstap naar Snap maakte. Tijdens Minds en Media laat ze haar licht schijnen over content, data en tech.

Thijs Muller is sinds 2016 ceo van Havas Media in Nederland. Onder de nieuwe naam Havas + Lemz integreert hij samen met creatief bureau Lemz, creatie, media en digitaal onder de B-corp vlag. Muller is ook voorzitter van het Platform Media Adviesbureaus en zit namens hen in de besturen van het NMO en NLO.

In de avond vindt het eerste Adformatie Media Diner plaats waar alle executives van toonaangevende mediabedrijven het jaar samen aftrappen. Tijdens het netwerkdiner geven twee sprekers in een ‘State of the Media’ hun visie op de mediamarkt: Victor Knaap (CEO Media.Monks) en Frederieke Leeflang (voorzitter NPO).

Het diner (invite only) vindt plaats op 19 januari 2023 in de High Light van Capital C.

Meer informatie en tickets over Minds in Media vind je hier.

Details over het Adformatie Media Diner zijn hier te vinden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie