Adformatie Academy kondigt Masterclass aan voor creatieve bureaus

Masterclass over marktontwikkelingen, groeistrategie, positionering, communicatiestrategie en thought leadership.

In november van dit jaar organiseert Adformatie Academy de Masterclass 'Positionering en Groeistrategie', onder leiding van specialist Bert Hagendoorn. Deze fysieke Masterclass-dag is speciaal ontwikkeld voor creatieve bureaus. Er zullen acht gerenommeerde professionals uit het vak spreken die zijn geselecteerd door Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie) en Bert Hagendoorn (Specialist Positionering en Groeistrategie). Er is ruimte voor 25 deelnemers.

Advertentie
advertisement
Bert Hagendoorn Capital C

Concrete kennis en inzichten

De dag vindt plaats op vrijdag 11 november in Capital C Amsterdam en is gericht op professionals van creatieve bureaus, zoals managing directors, creatief directeuren, strategy directors, sales- en accountmanagers en marcom-specialisten. Tijdens de dag wordt ingegaan op de ontwikkelingen en kansen in de markt, de mogelijkheden om je bureau te laten groeien, positionering, het merkverhaal en de communicatiestrategie. Concrete kennis en inzichten die de deelnemers meteen kunnen toepassen in de praktijk.

Deskundigen uit het vak

Zo spreekt Rik Ledder van TBWA\Neboko over ontwikkelingen in de markt, Kim Verhaeghen van Springbok over fusies en overnames, Fred Moolhuijsen van Brand & Business Architects over business development, Michael Plein van Triple over operations en groei, Mary Hoogerbrugge van De Positioneerders over positionering, Marjan Straathof van Dept over het merkverhaal, Maira Evers van The Gardeners over communicatiestrategie en Nick Bailey van Futurefactor over thought leadership. Het programma wordt geleid door Hagendoorn, meer dan tien jaar specialist op het gebied van positionering en groeistrategie. 

Sprekers Masterclass positionering en groeistrategie

In gesprek met sprekers

Vorig jaar werd deze Masterclass voor het eerst online gegeven, in de vorm van vier interactieve web tv-uitzendingen, waar meer dan veertig bureaus aan deelnamen. De fysieke Masterclass van eind dit jaar is verder aangevuld met actuele content en veel nieuwe sprekers. Zij zullen kennis delen in de vorm van presentaties, maar worden ook bevraagd door de deelnemers die het gesprek met ze aangaan, om te komen tot een verdieping van de materie in de praktijk. Aan het eind van de dag is er een afsluitende netwerkborrel.

Inschrijven voor de Masterclass kan via deze link.

Over Adformatie Academy

Adformatie Academy is het opleidingsplatform van Sijthoff Media, dat professionals helpt op het gebied van communicatie- en marketingskills om zo hun persoonlijke en zakelijke doelen te bereiken. De onderwerpen beslaan het hele marketing- en communicatiespectrum, van pr en reputatiemanagement tot aan contentmarketing, merkbeleid, zakelijke vraagstukken en van arbeidsmarktcommunicatie tot aan persoonlijke vaardigheden.

Bert Hagendoorn en Susanne van Nierop

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie