Bespaar dit najaar 10% bij Ster

Zet dit najaar een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in bij Ster en profiteer van het aantrekkelijke aanbod.

Vorige week introduceerde Ster een aanbod waarmee merken dit najaar 10% kunnen besparen over hun hele tv- en/of radio-inzet bij Ster. Zet je een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in rondom NPO-content? Dan profiteer je van de korting én van de goed bekeken en beluisterde programma's van de publieke omroep: een enorm bereik tegen de beste prijs!

Bereik ook dit najaar het grote publiek

Het afgelopen half jaar waren de kijk- en luistercijfers van de NPO bijzonder hoog: maar liefst 70% van de best bekeken tv-programma’s werd uitgezonden door de publieke omroep.* Ook voor de komende maanden staat er weer veel moois op de agenda. Zo keert kijkcijferhit Wie is de Mol? terug voor een speciaal seizoen, zijn er grote sportevenementen zoals de Tour de France, de Eredivisie en de Nations League en kan er weer gestemd worden op de mooiste nummers voor de muzieklijst van het jaar, de Top 2000.

Naast deze terugkerende successen, introduceert de NPO dit najaar ook nog een aantal spectaculaire nieuwe programma’s waaronder Kamp van Koningsbrugge, dramaserie Vliegende Hollanders en actiethriller Commando’s. Al met al is de verwachting dat de publieke omroep kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Daar wil je bij zijn! En dat kan dit najaar extra voordelig door het unieke najaarsaanbod van Ster.

Een logische match tussen mediagedrag en media-inzet

Op basis van het percentage kijk- en luistertijd is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun radio- en tv-campagnes inzetten bij Ster. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je in de periode van 1 september tot 31 december 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en/of televisiecampagnes in bij Ster? Dan betaal je 10% minder.

Dit aanbod is toegankelijk voor élke klant – klein of groot – en vooraf inzichtelijk. Het maakt niet uit of het gaat om een eenmalige campagne of meerdere flights. Goed om te weten: met het oog op eenvoud gaat de 25% uit van de GRP-aandelen in de standaarddoelgroep 25-67.

Interesse?

Voor zowel bestaande, terugkerende als nieuwe klanten is dit aanbod een lucratieve kans om via Ster het grote publiek te bereiken. Meer weten? Bekijk het aanbod en de bijbehorende voorwaarden in meer detail hier. Vragen of direct in actie komen? Neem dan kosteloos en vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers.

* De persconferenties omtrent de coronacrisis zijn hierbij buiten beschouwing gelaten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →