BMW en Audi dagen elkaar uit in deze virale Twitter interactie

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Header Audi BMW

Concurrentie is er om verslagen te worden. Dat dachten ze zowel bij Audi als bij BMW en dat leidt tot een vermakelijk onderonsje in de hoogste versnelling. En voor één van de twee eindigt het redelijk oververhit.

Advertentie

1. BMW plaatst dit poserende model van ze.

Auto bmw
Auto bmw twitter

2. Audi kan het niet laten om even te hinten naar hun logo op de achtergrond.

Audi reactie
Audi reactie Audi reactie

3. Maar pas op waar je om vraagt…

Audi reactie
Audi reactie Audi wacht op reactie

4. Want vanaf nu staat de B in BMW voor burn.

Reactie BMW
Reactie BMW Reactie BMW

5. En Twitter lijkt het er ook unaniem over eens te zijn wie de race heeft gewonnen.

Tweet reactie
Tweet reactie Tweet reactie
Twitter reactie
Twitter reactie Twitter reactie

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie