Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com schittert opnieuw met geniale tweets in aanloop naar Kerst

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Openstaande laptop met Twitter-logo

We weten inmiddels wel dat bol.com ontzettend populair is als het gaat om interactie met klanten. En ook tijdens de feestdagen stellen ze niet teleur. Op Twitter deinzen ze niet terug voor een goede dosis woordgrappen. Nu we Sinterklaas achter de rug hebben en Kerst steeds dichterbij komt, weten ze opnieuw te scoren.

De webcare van bol doet liever aan memes dan aan statements.

En ook voor Sinterklaas konden ze het niet laten om een grap te maken.

Je weet wat het is en je weet hoe het heet, maar door deze manier van omschrijven zet bol je aan het denken.

Eigenlijk is de hele Twitterpagina, naast de klantenservice, één grote woordgrappen-bundel.

Geen idee wat voor cadeau je moet kopen? Bol grapt over de meest random producten en wie weet is dit product nét wat diegene nodig heeft.

En ook durven ze voorspellingen te doen over de toekomst van bepaalde producten.

Tot slot is elke versie van een afscheid van 2020 hartstikke welkom.

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Samea Atmodimedjo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in