DekaMarkt maakt gehakt van Facebook-commentaar op Week Zonder Vlees & Zuivel

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Deze week worden de kippenpoten, varkensrollades en het glas melk door veel mensen even aan de kant geschoven. Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel proberen Nederlanders een weekje zonder deze producten te leven en daarom liggen de vega-aanbiedingen overal in de schappen.

En dat steakt sommige vleesliefhebbers nogal. De toetsenbordhelden gaan als een rund tekeer op social media, zo ook onder de Facebook-post van DekaMarkt. Maar de hamvraag is: hoe gaat de supermarkt hiermee om? Maak je eendenborst maar nat voor een paar brutale comments, want deze webcare-medewerker zoekt beef op de beste manier.

Het blijkt voor sommigen nog niet helemaal duidelijk te zijn wat de Week Zonder Vlees & Zuivel precies inhoudt, maar DekaMarkt legt het maar al te graag uit.

 

Dekamarkt

Zo, dat nieuws heeft er waarschijnlijk wel even ingehakt bij deze klant.

 

Dekamarkt

Notitie in de agenda van deze Facebook-gebruiker: ‘reacties plaatsen onder Week Zonder Vlees & Zuivel-posts’.

 

Dekamarkt

Er heerst lichte paniek bij Jan, maar gelukkig stelt DekaMarkt hem gerust.

 

Dekamarkt

DekaMarkt vindt het ontzettend fijn om eindelijk te weten wat Carolien morgenavond op het menu heeft staan.

 

Dekamarkt

Veel Nederlanders worden in ieder geval helemaal wild van de comebacks op boze klanten.

 

Dekamarkt

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week is geschreven door Lianne Kleinjan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie