Efteling-webcare steekt weer in blakende vorm sinds de heropening

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De Efteling heeft eindelijk de deuren weer mogen openen voor publiek. Naast de fysieke opening, is het pretpark ook nog steeds actief op social media. Op Twitter doet de Efteling haar uiterste best om de bezoekers bij het pretpark te betrekken. 

Advertentie
advertisement

1. Zelfs ongerelateerde berichten worden door de Efteling opgemerkt.

2. Wat beesten hier en daar zijn erg herkenbaar voor het pretpark.

3. Netflix beloofde een kijktip.

Waar de Efteling uiteraard dankbaar gebruik van maakt.

4. Er komen weleens vreemde dingen voorbij op het internet...

Een bezorgde voorbijganger besloot de Efteling te contacteren.

5. Soms is het lastig om ware liefde te vinden...

Gelukkig heeft de Efteling voor alles een oplossing.

6. Tot slot hebben sommige vragen slechts een kort en krachtig antwoord nodig.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie