Internationale Vrouwendag: hoe spreek ik met mijn merk de Nederlandse vrouw aan?

Hoe kun je het beste in contact komen en blijven met de Nederlandse vrouw? Ontdek verrassende inzichten tijdens het webinar op 8 maart.

Om aan te sluiten bij de Nederlandse vrouw, is het noodzakelijk de culturele context van gender te begrijpen. Want, wat betekent vrouw zijn in Nederland? Dat vertellen we je in dit webinar op Internationale Vrouwendag! Tijdens het webinar Being Woman bespreekt Ipsos de resultaten van het onderzoek dat zij deden naar de identiteit van de Nederlandse vrouw en haar positie binnen de Nederlandse cultuur. Zo zien we wat er goed gaat maar ook waar de pijnpunten liggen en wat merken en bedrijven kunnen doen om deze doelgroep nog beter te begrijpen en te bereiken.

Datum: 8 maart (Internationale Vrouwendag)
Tijd: 11:00 – 11:45 uur 
Locatie: Live-stream

 

Dit kun je verwachten

In dit webinar vertellen we je wat vrouw zijn in Nederland betekent en hoe dat zich ontwikkelt. We zoomen in op kansen om genderongelijkheid te bestrijden en wat jouw rol als bedrijf of merk daarin kan zijn. Ook delen we verrassende feiten en sterke voorbeelden (en watch-outs) van genderactivatie in campagnes en reclames. We verbinden dit met concrete aanbevelingen en implicaties voor het vinden van aansluiting met deze belangrijke doelgroep.  

Voor wie?

Deze webinar is interessant voor iedereen die (of ieder bedrijf dat) wil verbinden en aansluiten bij de Nederlandse vrouw.

Over het onderzoek

Dit webinar is onderdeel van een Ipsos onderzoek naar vrouw zijn in verschillende culturen over heel de wereld. Door uit te lichten wat Nederlandse vrouwen uniek (in vergelijking met andere culturen) maakt kunnen we je helpen om hen beter te begrijpen en bereiken.

Gratis aanmelden

- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online sessie van Ipsos
- Het webinar wordt gehouden van 11:00 tot 11:45 uur

 

Meld je gratis aan  »