NostalgieNet wordt ONS

De zender richt zich primair op 49-plussers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds 2006 is NostalgieNet te zien met herhalingen van programma&;s, speelfilms en series van vroeger. Begin dit jaar is NostalgieNet onderdeel geworden van Just Media Group en dat investeert fors in de zender. Vanaf september zijn er veel nieuwe programma’s en eigen producties te zien en krijgt NostalgieNet een nieuwe naam.

Vanaf het najaar krijgt ONS een vaste horizontale programmering, met op elk tijdstip herkenbare programma’s. Er komt ook een nieuw middagprogramma, Bij ONS aan tafel, de Top40 keert terug op tv, een talkshow, Mari Carmen Oudendijk neemt de kijker mee in de recente geschiedenis en in Pension Pleijsier nodigt Sjoerd Pleijsier bekende Nederlanders uit in Frankrijk.

Nederland telt zes miljoen mensen boven de 49. Dat is bijna 40 procent van de bevolking en deze groep groeit nog steeds. ONS richt zich primair op deze groep kijkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie