Power to the Pieper strikes again: 'Hieper de Pieper'

Nu nog meer aardappelhumor na het social mediasucces van februari dit jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Begin dit jaar wilde de belangenbehartiger van de Nederlandse aardappelhandel, NAO, de aardappel weer op de kaart zetten. In het filmpje &;&; (bureaus: Food Cabinet en Boomerang Create) werd gesteld dat in de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder lijkt. In het filmpje werden dieetgoeroes, quinoabaarden en zangzaadhipsters zo leuk op de hak genomen dat het een groot succes werd in social media.

Nu komt de NAO met een opvolger: Hieper de Pieper. Daarin wordt de (virtuele) situatie geschetst dat de aardappel zo hip en happening is geworden dat er hippe winkeltjes, dunschilcursussen en zelfs hippe aardappeltasjes in het leven zijn geroepen. Die laatste – de ‘Sac du Pomme’ en de ‘Kriel-clutch’ – kunnen aardappeleters ook echt winnen, door hun echte aardappelliefde met te delen op twitter, facebook of instagram.

Een aardappelteler die aan het doorslaan is, met zijn selfiestick tussen de piepers, wordt teruggefloten door zijn meer nuchtere dochter. Wel even gewoon doen graag.

Wederom ondersteund door een vette groove.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie