P.U.K. haalt het Positieve Uit de Kredietcrisis

Afgelopen week is ‘P.U.K. Lifestyle’ geïntroduceerd. Doel ervan is een positieve draai te geven aan de huidige (krediet)crisis. De mensen achter P.U.K. zijn crisismoe en willen Nederlanders de middelen geven om te laten zien dat zij klaar zijn met de berichtgeving over hoe slecht het allemaal gaat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het idee achter P.U.K. is dat we met positiviteit overal uit kunnen komen. Bijna iedereen voelt op zijn of haar manier de gevolgen van de crisis. Maar van elkaar de put in praten is nog nooit iemand beter geworden.

P.U.K. wil het negatieve achterwege laten en samenhorigheid creëren. Dit doet in eerste instantie met T-shirts en shoppers met opvallende anticrisisteksten zoals: ‘De crisis is zó 2008’.

P.U.K. is een initiatief van , een Rotterdams marketing- en communicatiebureau.

Advertentie
advertisement
Advertentie